Tuesday, August 30, 2005

Insanity...

The real world is changing me
Something is hapening to my mind
I am cold and i dont care
I feel a strange sensation

I have becamed a monster
Dont get near me
I will seduce you
And take you to my love nest

Bend down i comand you
Turn your face away from me
I seek only satisfaction
You mean nothing to me

What am i doing
I dont recognize myself
This monster is taking over me
I cant get reed of him

Where are you my angel
Only you can help me
Give me your love
And make this monster disapear


By: Tom Sawyer

4 Pensamentos amigos:

Blogger Heavenlight divagou...

Luta cerrada, essa de lidarmos com os nossos próprios monstros!

12:23 PM  
Blogger aurelia divagou...

Eu estou aqui!Sou o seu anjo q vai ajuda-lo a lutar com esse montro!Brincadeirinha!Te dolo,nao esquece!bjo!

12:51 PM  
Blogger A. divagou...

Muito interessante... Muito interessante mesmo!
Continua a escrever assim bem...
E às vezes é bom deixar o monstro à solta... Mas só de vez em quando... Por isso não te preocupes... É normal! E quanto ao anjo... ele deve andar por aí... É só esperar mais um bocadinho, vais ver! ;)
Bjs***

10:17 PM  
Blogger Sophia divagou...

Lindíssimo, revela muita sensibilidade. Parabéns!

7:34 AM  

Post a Comment

<< Home