Sunday, December 17, 2006

Unmercyfull sadness

Broken loves and dreams
Carried to you the smell of pain
Like a predator hunting his pray
You started to chase me

I felt you coming
But i was to weak to run away
I tried to fight you
But you tooked over my soul

You made me your slave
And comanded me to seek loneliness
Against my will i obay you
Drowning in darkness

In the silent and dark nights
As soon as i close my eyes
You come to seduce me
Forbiding me to forget you

I want to unleash me
But i still fear the pain out there
Powerless i lay down beside you
My unmercyfull sadness


By: Tom Sawyer

6 Pensamentos amigos:

Anonymous Anonymous divagou...

olá,
adorei o seu cantinho vou vir aqui mais vezes transmite paz e calma
beijinhos
Conceição Bernardino

9:05 AM  
Blogger peace_love divagou...

bonito poema :)

9:07 AM  
Blogger A. divagou...

Feliz Natal
Beijinhos grandes e tudo de bom para ti!***

2:09 PM  
Blogger aurelia divagou...

olá...
Adorei o poema..
Um Feliz Natal e que tudo o que vc almeja para a sua vida seja concretizado...
Um beijo enorme...
:*

4:20 PM  
Blogger Sophia divagou...

Uau! Isto é que foi um intenso fluir de sentimentos!!! Pena serem sentimentos assim, não muito alegres, mas entendo-te bem! O poema está óptimo, parabéns!!! Bjs

10:23 AM  
Blogger aurelia divagou...

Cade VC meu amigo???
Sumui?? Evaporou???
bjoss!

10:00 PM  

Post a Comment

<< Home